BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

26.10.11

It's A Cold Night, So We Need A Blanket. It's A Sad Song, So We Need A Tissue.



assalamualaikum

wahhh, lame xtulis blog

prog alg tinggal lg sminggu je

bcampur baur rse ati

best, sbb pjlnn 2 taun stgh (yg lame lbih dr org tu) akan abis da

sdih, sbb dh xde kbersamaan ngn kwn2

tp, jujurnye, aku xbyk pun kwn yg btul2 rapat dlm alg

still, bpisah sentiasa menyedihkan

dh byk kali aku bpisah dlm idup ni

(bukan clash ngn awek oke...=_=")

mse kecik, bpisah ngn tpt asal, tganu

pastu gi kisas, bpisah ngn kwn2 kat sek 18

pastu, abis kisas, bpisah plak ngn kwn2 kat kisas

skrg, yg kt sini plak

baru2 ni abis tgk cter my boss my hero

cter sal school life

wahhh, terigt zaman skolah

rse nk balik zaman skolah balik je

bukan tu je, cter ni gak jiwang adoyai

abis cter ni, hmph, seharian aku berangan xsudah aiya

pastu aku cari2, jumpe lak die nye ost

dgr r lagu die, waahhh, seme lagu instrumental meruntun perasaan huhu

akhir2 ni plak musim ujan

tu dapat tajuk kat atas tu

saje nk wt post baru

ni post kosong ja,

pasni berisi skit mudah2an

sampai sini dulu

assalamualaikum


"makin ringan: 50kg"




1 orang telah berkata....:

Baihaqi Basri said...

sape orang tu??

ehem2...perkara baik jgn ditangguh, kan2??

btw, dah dpt tarikh fly? ak ingat nak gi jerman bulan 6 ni, amacam?