BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

1.4.11

Nota Aku Untuk Mu (NAUM)

bismillahirrahmanirrahim

makluman kpd kwn2 semua (especially yg kt intec)

saya harap saya seboleh2nya xdiganggu/xdiajak keluar

pada petang hari jumaat melainkan hal yg sgt mustahak

hal ini demikian kerana saya nk dgr rancangan kegemaran saya kt radio masa tu

mende ni mungkin nampak remeh,

tapi cuba igt balik ape perasaan korg mase kecik2 dulu,

bila korg tlepas tgk dragon ball (or ape2 je rancangan yg korg minat)

sedih kan? rse xbest kan?

still, kalu korg mtak, mungkin saya akan tunaikan

saya xkan marah, cuma...saya kecewa je lah

satu lg, saya xboleh nk lepak ngn korg slalu sgt

rumah saya dekat, mak saya ada hak kpd saya

lbih drpd korg ade hak kpd saya

jd....fahami2lah

oh, satu lg, kalau nk ajak saya kluar/wat program

kalu bleh, inform la sampai abis ape nk buat

jgn nnt tgh jln, ade program lain yg xdisangka2

saya juga ade masa saya yg perlu saya jaga

hidup yg perlu saya urus

kehendak sendiri yg perlu saya laksanakan

harapnye, dgn sekelumit makluman ini

kita akan jd kwn yg lbih memahami antara satu sama lain

oh ya, saya tulis dgn kasih syg, bukan perasaan marah

sampai situ dulu,

assalamualaikum

"kata ayahku, 'kadangkala, kau kne blaja utk bkata tidak' "

"kata emakku, 'jgn cpat mhukum org. setiap org tu lain latar hidupnya' "

"kataku, 'emak dan ayahlah penunjuk arah' "


3 orang telah berkata....:

Baihaqi Basri said...

memng kene belajar berkate tidak...suke2 rancangan daurah tu...

cebisan harapan said...

tber2 terasa bersalah minx tlg kt annas arytue... sory annas... seriusly... T_T

223 said...

bai

btul tu bai. bukan snang bkata tidak, begitu juga, bukan snang nk mhancurkan harapan org...

alia

laaa, aku xtlg pun, aku la yg patut mintak maaf...mtak maaf ya alia