BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

16.1.10

Blindfolded In Seksyen 18

bismillahirrahmanirrahim

haihhh, makin lame makin malas nk update
xper la, citer sket2
kne pindah cemara
yg mana bila aku tanya kat pegawai cendana
katanya kalau suka duk cendana, xyah pindah pun xpe
Schade...
tp nk wt camne an, xtau
ke xdiberitahu? ke org xnk bgtau??
duk 18, lagi dekat r ngan rumah
2.5 km je, muahaha
duk sini lagi cepat r abis duit gamaknya
mydin ade, ole2 ade, giant ade, huhu
jap, mari buat kira2 jap
kalu aku mkn 3 kali sehari
sekali mkn, hurm...kate la diet, rm5
kalu mls pose, seminggu abes la rm75
sebulan abes? rm 300....
dan aku ade sedikit visi ala2 jpkca, kahkahkah
camne kalu aku duk cemara pada nama sahaja?
ala, cm ramai org islam skang ni...
jd, katekan pagi ayah aku antar
pastu ptg balik umah nek teksi dr cemara
setakat 3 kali aku naik, teksi tu caj rm 5
jd, kalu balik umah, duit hanya digunakan utk teksi
sbb mkn kt umah,
kalu sehari rm5, seminggu 25
sbulan rm100. waw, jimat 3 kali ganda gak
haha, dah la mknn ibu tu paling sedap, yum, yum
hahaha
............
xkot, aku xwat la cani rsenye
sian ayah aku antar pagi2
lgpun, kalu aku slalu balik, nnt ade org tu xpuas hati, hahaha
aku rse mende yg aku akan xske duk 18 ni ialah
nek bas kot. haihhh...
skang dh ade jwtn kecik
haihh, aku takut pegang2 jwtn nih
takut kalau2 xdpt jlnkan tugas
tp aku pikir balik,
camne kalau org2 bjwtn besar yg dulu2 berfikir mcm aku?
xde sape la yg berani kalu camtu
jd, aku kne terus berfikiran positif
KAMON!! DU KANNST ES MACHEN!!
sapot r sket, haha
lgpun, aku terkesan gak ngan kata2 bai
kata bai, "sampai bila ko nk stay the same? ko xnak ke....(ila akhir ayat)"
huhu, bai mmg bagus, sbb tu jd (ila akhir ayat)
insya-Allah, moga2 diberi kekuatan menjalankan tugas
"Allahumma inni a'uzubika min al'ajzi walkasal"
aminnn...
time kasih gak kat seseorg tu sbb sudi nk kje bsama aku
kalu die xde, xde org nk tlg aku, huhu, tq2
hurm..pe agi?
haaa, adik aku yg f4 dpt tawaran ke sbpi gombak
xdpt kisas cam adek faiz farhan ngn syafiq
terkilan gak skit
bygkan, masa aku f4, aku ngan faiz masuk kisas
3 taun kemudian, adik kitorg plak masuk kisas
fuhh, sambung legasi gak ah, haha
xpe la, mana2 pun sama, yg penting dia jaga diri
harap2 boley la die, insya-Allah
sampai situ jer
ade berita gembira mlm ni
chelsea menang 7-2 lwn sunderland
huhu. slek mu menang je lwn burnley, haha
okies2, sampai sini jer la
assalamualaikum
"hidup kita paling smart!-kawan"

6 orang telah berkata....:

awe said...

haha..
aku kah org yg sudi berkerjasama dgn ko

egt tau annas.
ko ketua aku.
tp... we have a deal kan?
:D

Annas Alias said...

awe

haha, sape lagi. weh, kalu ko xtolong sape agi? wuwuwu~

ainazirah said...

aku sapot ko..
unless korg wat rules awareness week..
mmg ak xpi.. ahaha

Annas Alias said...

huhu, tq2. agak malang di situ. salah satu cdgn ppp ialah awareness week. tp aku xdecide agi nk wt ke x...

(camne dgn awareness day? hurm...)

ainazirah said...

hadoi.. apekah??
tlgla jgn wajibkn..
saye bdk baek2 ja.. ahaha

Annas Alias said...

hurm...setelah bincang balik ngn ppp sendiri,akhirnye mende tu xtercdg. bergembiralah....buat sementara