BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

30.1.10

Nasi Lemak

bismillahirrahmanirrahim

smalam adik aku cter psl seorg ustaz

yg bg ceramah maal hijrah kt sek dia a.k.a sek aku jugak a.k.a smk 18

pceramah tu blaja kt jordan dan ade seorg kwn pompuan switzerland

kwn pompuan ust ni tanye ust ni

"knape org pompuan islam WAJIB pakai tudung?"

jd ust tu jwb la dgn cara die sendiri...

lpas dgr cter adik aku nih, aku terigt kt seseorang

siapakah seseorang itu??

dia adelah seorg yg sgt aku sayang

iaitu cg add math aku, cg mariah

cg mariah dulu blaja kt amerika

tp xtau la cg dulu byk assignment ke tak mase sem 2...

(err, epul dh x baca blog kan?)

cg mariah dulu mase kat amerika join usrah

pastu mase dlm usrah tu, ust dlm usrah tu memberi satu analogi yg menarik

knape org perempuan WAJIB bertudung...

bak kate cg, ust tu kate,

"kalau la kamu pegi kedai, kamu nk beli nasik lemak,

kamu nk beli nasik lemak yg dh tbukak ke nasi lemak yg bbungkus lagi?"

haaa...

nasi lemak yg tbukak, dihurung lalat, kering, masuk debu, sape nak kan?

hurm... fikir2 kanlah

*nasi lemak yg bbungkus sungguh menarik kerana mengandungi unsur saspen
(hurm, terigt kjap kat cg norisah...)

*mungkin sedap tp....dh kantoi ade kacang!! makcik, saye nk yg xde kacang ye...

saje jer bkongsi cerite...

thx for reading

assalamualaikum

"nasi lemak tudung labuh ngn tudung singkat?"

5 orang telah berkata....:

Anonymous said...

aku igt..
mmg cikgu kesayangan r..
naim

Annas Alias said...

yeah...untung bleh blaja ngn dio. mu plok untung di'psiko' dio. rendoh diri skit, hahaha

Anonymous said...

erm...mgkin nasi lemak yg dlm polistrin ngan nasi lemak dlm daun pisang :)

husna tawfiq said...

nice post.. =)

Annas Alias said...

anonymous

haaa...ok gak bandingan tuh, slek xtau anak sape je pandai sgt nih....

husna

tq very much and tq very much for reading.