BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

1.9.09

Watch Out!

bismillahirrahmanirrahim

hurm, akhirnye setel pun isu kuil tuh

haha, nk tergelak pun ade dgr berite psl event YB2 ngan pduduk tuh

nk tergeleng kpale pun ade

papepun, seb bek la mak aku xpegi, kalu x femes kjap mak aku

hahaha

sape2 minat (kalo minat la) nk tau ape terjadi dlm dewan tuh

tgk r link nih

http://www.malaysiakini.tv/video/17727/commotion-at-temple-relocation-dialogue.html

err, maksud aku tekan link tuh, bukan tgk, haha

huh, femes jap seksyen 23 kat malaysia ni

tp femes bukan bende baik, kalu bende baik xpe gak

ni kang nanti org tanye "dr mane dik?"

"seksyen 23"

"oh, adik la yg pijak pale lembu ngan wat kecoh tu eh?"

hah, x ke terjejas name bek aku? hahaha, koya giler

gane2 pun, minggu ni akan jd minggu yg agak....

(xtau ape nk expect, korg rase?)

ade pekse mekanik ngan matematik

subjek xde r susah mane (bravely speaking, xsusah ponn)

dan, amaran dr Mr. Torsten,

"next week u'll learn chapter 5 which will drive you nuts"

haha, harap2 x masuk spital jiwa la blajar jerman nih

tp Alhamdulillah, meski ramai org kate susah40,

aku still rase senang boleh catch up, huhu

hurm, akhirnye minggu nih aku akan pose kat cendana

slpas x balik cendana (langsung) minggu lpas, hahaha

xbest r duk umah mase pose

mak aku hantar pagi2 kat cemara, kne nek bas ngan pompuan

argh! sungguh x bese!

so, i choose to live in cendana

biarpun tpakse abes pitis sket, tp harap2 ibadah aku btambah

duk umah ni byk dugaan (phm2 la)

skang ni pun tgh rase xbest

ngaji x sampai target, smayang mlm pun xbgn, ishk2,

dah r ditambah agi ngan berite2 x best dr kisas smalam

kwn batch sendiri kapel sana sini, duhh

(aku doa sgt2 aku x jd camtu, jauhkanlah Ya Allah!)

sedey tol laaaaaaaaaaa

haihh, ape nk jd ngan aku nih. mkn teruk hari ke hari

sblum aku berundur, inginku ingatkan diri yg alpa ini

kata Abu Hurairah (ke Saidina Abu Bakar, adoii lupe):

"Taqwa itu ialah seperti kamu melalui jln yg penuh berduri

di waktu mlm yg gelap."

jd, bertaqwalah, berhati2lah dlm setiap perbuatan kita

berhati2 dgn erti kata sebenarbenar berhati2

sampai situ dulu, assalamualaikum

8 orang telah berkata....:

Aisyah Shams said...

ak ade bce kot news ni.. tp x sngke la tempat ko...

I have this in my mind.."truknyer org seksyen 23..."

adehh

balikla cendana.. toksah susahkn mak ko anta pagi2.. haha

cann said...

kapel?? hmm~

Annas Alias said...

aisyah nazirah

hurm, org seksyen 23 mungkin teruk, tp x seme la. phm2 je la yg mane.

tq for da advice. aku da balik cendana~

che

hurm~

Kamil said...

sumpah post kau berbaur ketakburan

Anonymous said...

a'ah

Annas Alias said...

kamil & anonymous

hurm, mintak maaf r. kdg2 aku tersilap. terima kasih sbb tegur.

Annas Alias said...

kamil & anonymous

hurm, mintak maaf r. kdg2 aku tersilap. terima kasih sbb tegur.

awe said...

annas..
no wonder la salu nmpak ko pagi2 naek bas sekali
terkejut la jugak aku..

erm..
aku xrs pon ade nada2 takbur..
xsengaja kot