BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

17.4.09

Will Azam Know If I Don't Answer His Tag???

assalamualaikum. sepatutnya aku nak wat post pasal mende lain, tp sebab masalah2 teknikal, x dpt masuk gambar dlm pc. sori, awang, bukan yg ni ek yg aku nk wat. then, bukak post awang, terigt lak azam bg tag. so, jwb tag lah!!
Bekas kekasih saya ialah :
woohh,segan la bgtau kat sini,ahaks. tp ade la sbb dulu jahiliah lagi.
Saya sedang mendengar :
when you look me in the eyes oleh jonas brothers.
tp, headphone ni slack, dgr sblah je, adoiii.
Mungkin saya patut :
gi daftar utk blaja drive, duhhh.
saya suka :
blaja fizik ngan add math nak2 kalkulus. ahh, indahnye...
sahabat2 baik saya :
SUNGGUH BERGAYA!!
saya x paham :
knape org pompuan suke shopping, adoii.
saya kehilangan :
cable usb utk transfer gambar, arghh!!
ramai yg berkate :
nama saya.....
makna nama saya ;
muhammad = terpuji
annas = manusia (ramai)
maafkan la mak ayah aku, diorg x blaja arab.
info: dua-dua patah nama aku wujud sbg surah dlm al-quran, ahaks!
cinta itu :
terdiri drpd 5 huruf. 3 konsonan, 2 vokal.cube korg try kire, betul kan?
di sesuatu tempat, seseorg sedang:
baca post ni. sape tu...
saya akan cuba :
kat plkn, aku diajar utk x guna cuba.
aku diajar utk lakukan, jgn cuba.
ayat SELAMANYA membawa maksud :
aku x rase selamanye tu ayat. korg x rasa camtu ke?
telefon bimbit saya :
berumur dekat setengah tahun (muda lagi, muda lagi)
bila saya terjaga tidur :
saya kata "eee, harap2 la baru pukul 5.30"
saya paling meluat bila :
tgk org berikut:
* gedik dan x bermaruah (bluerkk)
* pondan yang sejati (bluerker)
* wat maksiat terang-terangan dan bangga pulak (pegi mampos la kau!!)
pesta/parti itu:
bergantung kpd cara. matlamat x menghalalkan cara.
wat la konsert amal pon, kalu bercampur x guna gak.
haiwan yg paling comel yg pernah dijumpai :
tapir sbb adek aku wat team nama tapir.
peringkat umur paling menyeronokkan ialah :
ketika masih sihat
hari ini:
hari jumaat
malam in saya akan :
usahakan utk wat post baru
esok pula saya akan :
jd lebih baik dr hari ini
saya betul2 inginkan :
keredhaan Allah
ketika lihat wajah di cermiin pagi ini :
retak kat cermin tu bersambung balik, fuhh!
pusat membeli belah atau arked permainan :
menghabiskan duit mana2 pon
makanan Barat atau Jepun :
nak bg kat mak. mak dh bosan makan nasik, haha.
bilik yg terang atau gelap :
adalah sebuah bilik
makanan segera adalah :
aku marah adik aku beli, hish!!
ayat terakhir yg anda katakan pada seseorg :
"kak, pc 2"
siapa yg anda nak tag :
adalah seorg manusia, saya pasti!!

4 orang telah berkata....:

farizzaidi said...

dkat plkn saya x diajar supaya mencuba!
haha, terasa plak ak.
cekgu amin, cekgu amin =]

Annas Alias said...

haha, tau pon kau. kaku la tu fariz, ahaks!

awe said...

awang?
hadoyai..haha
(aku bgga sbb post aku mnymbg..haha)

ko xphm npe pmpuan suke shopping?
haha..xpe2 nnty ko phm

Annas Alias said...

huhu mmg x phm.
erm, bile aku nak phm?