BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

10.5.09

Sedikit Penghargaan

bismillahirrahmanirrahim.

em, aku just nk wat post pendek
utk menyatakan penghargaan yg x terhingga kpd kwn2 semua yg doakan aku
utk biasiswa jpa
terima kasih
terima kasih
terima kasih
kalu buleh aku nk tulis byk2 lagi
tp cukup la ini utk menunjukkan penghargaan aku kat korg
mungkin aku dpt sbb doa korg
korg seme baik2, soleh2, solehah2
x mcm aku, aku jahat
wuwuwu~ (sebak jap...)
aku pun doakan korg seme
aku doakan agar korg dpt seme perkara baik yg korg nk dlm hidup ni
tp kene slalu igt,
kalu x dpt, kene yakin yg Allah akan ganti dgn yg lebih baik
yakinlah!
aku pun doakan gak agar korg semua berjaya dunia akhirat
agar dihapuskan dosa2 yg lalu
lpas ni, seme akan sambung study
aku nk mintak maaf kat korg seme utk seme slh silap aku kat korg, maafkan aku
ntah jumpe lagi, ntahkan tidak
kalu dah x jumpe lagi kat dunia ni...
aku harap, Allah pertemukan kita semula dpan pintu syurga nanti, aminnnn...
(Ya Allah, makbulkanlah doaku ini!)
sebak btul taip post nih, uhuh.
(jgn nangis, jgn nangis, nanti x macho.)
em, terima kasih sgt2 skali lagi.
assalamualaikum.

13 orang telah berkata....:

syara said...

ekk.s0ri aku lupe nk d0akan.
ehe.tipu je.

ameen.g00dluck ahh.nk terbang2.

Annas Alias said...

syara

wuwu, terima ksih sgt2. much obliged.

Serph said...

Fuuyoo...Bes r ko bleh gi oversea..

Annas Alias said...

serph

sengal punye kamil! ko mcm x je, adoii.

F a r i z z a i d I said...

anas,
dpt mne?
x btau pon~

awe said...

aku maafkan ko kerana kutuk aku
haha

xpde la..men2 ja
aku un mnx maaf
kutuk2 ko
mek

Annas Alias said...

fariz

huhu, sori x bgtau. insya-Allah, kalu seme going on well, dpt r gi jerman. doa2kan ek?

awe

huhu, it's very nice of you to do so.
heh, xkesah pun. (err, mek?)

syafiqq1991 said...

'Think where man's glory most begins and ends,And say my glory was I had such friends'

Need not to cry,
when you can fly,
as it is not ur try,
to say good bye.

Its just an episode of our life.We have to leave what do we love the most and we have to accept the thing that the hate the most.

my first goal about u is your future! Go roaming as far as you can and return with a sweet story of ur success.

Afiq Fadhli said...

congratez annas~~
jgn lupekan aku taw..huhuhu
aku doakn ko..ko doakn aku gak..
slalu2 la on9 kat jemen nnti..
bole kontek2..haha

Serph said...

Syafiq1991(Afandi??) berkata:
"..my first goal about u is your future!..."
Mendape yg syafiq1991(Afandi??) nak cakap tu???Kalo x reti jgn ckp BI la wei...dah mcm keli*g(sori, racist la plak) aku tengok...
no offense intended~Ha ha..

Annas~aku xkompem agi dpt gi jerman ko kompem dah~~

Annas Alias said...

afandi

hehe, kalu dpt gi, insya-Allah la ade sweet story. (bitter story pun mesti ade gak...)

er, my 1st goal about u is ur future tu maksudnye ape??
afiq

lupe ko? haha, ko kan rpt ngan aku, insya-Allah x.

kamil

mil, ilek2 sudah. xyah kutuk2, huhu.

aku un xkompem gi dow. ko r dah konpem..

Serph said...

Annas..
aku xkompem~~ko yg kompem~~
Aku pduli apa aku nak kutuk gak..

Syafiq1991..
asal pakai nama yg mengelirukan??aku ingat Brock(amirul syafiq)..ha ha..

Annas Alias said...

kamil

aku x kompem r. ko yg kompem
aku peduli dow. jgn r kutuk, x baik, hehe.

haha. brock.